onsdag den 23. april 2008

I Believe I Can Fly

Ja det bliver lige en kort update i dag, for i går skulle jeg lige ud i køkkenet og smøre madpakke og ja da jeg så var færdig skulle jeg lige have en håndfuld vingummier og ind og se ugly betty. Og derefter laver jeg så et flyvende hop hen over min datters løbehjul, som af for mig ukendte årsager stod midt i køkkenet. Jeg lander oven i løbehjul og gider derefter ind i vores strygebræt og videre ind i vægen. Ok der må gerne grines... Eftersom manden min var på aftenvagt var jeg helt alene, med de sovende unger ovenpå, og måtte fælde en ensom tåre for det gjorde (indsæt edder og forbandelser efter smag) godt nok ondt.
Af skader har jeg pådraget mig skrammede knæ, en øm pegefinger, en forstuet storetå og som prikken over i´et en bule midt i panden.
Ja jeg indrømmer det jeg er en FUMP, en motorisk udfordret og tyngdekraft hæmmet kvinde, jeg har nada koordination over min krop, og det kræver ind i mellem sine ofre. MEN af en der er så begrænset i sine bevægelser, har jeg og mirakuløst aldrig (7,9,13) pådraget mig alvorlige skader.
Nå men nu ligger jeg så i sofaen med en tå af anseelig størrelse og en bule i panden, og ja føler mig lidt dum og tænker det sq kun er mig der kan lave et sådan stunt.
Hilsen den skrammede L.

Ingen kommentarer: