mandag den 7. juli 2008

Det er vores bryllupsdag idag

I anledningen af vores bryllupsdag vil jeg bringe teksten til sangen fra den udødelige og helt fantastiske sang:
Det' vores bryllupsdag i dag
Melodi: Pantelis Ginis - Tekst: Bo Bendixen
Det' vores bryllupsdag i dag, dar-dir-la-la-da-da
dem har vi haft nogle stykker af,
så fejrer vi med dans og sang,
den go' ide vi fik dengang.
Det var ikke netop den musik,
vi hørte da vi til præsten gik,og flere ting har ændret sig,
der' også ble' et lidt mer' af dig.
Men bli'r der mer' af dig bli'r der mer' til mig Didelidelidelidelej -dej -dej.
Kom dans en bryllupsdans med mig,
du' far'es lille lammesteg,og sikke du kan bevæge dig.
Der' noget jeg vil fortælle dig,
jeg si'r det ikke så tit til dig,
det falder lis som svært for mig,
men det kommer nu, det er på vej,
for lillemor jeg elsker dig,elsker dig - didelum-dej-dej,fordi jeg dig didelum-dej-dej.
Det' vores bryllupsdag i dag,dem skal vi ha' no'en flere af,
mange, mange flere af,mange, mange, mange, mange flere af.

Jamen det er da helt rammende, når man har været gift i 7 år ;)
Har i bryllupsgave fået renovering af vores gæstetoilet, eller det har jeg i hvert fald udnævnt denne renovering til at være. Det bedste er den lysekrone i total kitsch, som jeg har fået overtalt manden til at hænge op. Måske den i virkeligheden er den ægte gave ;)
For 7 år siden sad vi i svedende og dampende varme og holdt fest med alle vores venner og hele vores familie. Det var en dag for livet, men heldigvis holder kærligheden langt ud over denne dag.
Vil sige, at jeg er ret godt gift.
Så nu vil jeg sige noget til Anders; Jeg elsker dig, elsker dig didelum-dej-dej,fordi jeg dig didelum-dej-dej!
Tak for gaven, vil glæde mig til indvielsen
Klem L.

Ingen kommentarer: