torsdag den 17. juli 2008

Du danske sommer, jeg elsker dig

skønt du så ofte har sviget mig!!!
Denne sommer er dog til stor nydelse, for jeg har jo som før nævnt færdiggjort min uddannelse, og det giver om noget andet ferietrang.
Dog vil jeg sige, at det faktisk har taget mig et stykke tid at komme hertil, hvor jeg kan nyde min ferie.
De første dage efter eksamen var jeg høj, høj på min første og eneste 12-tal, høj over at have gjort min uddannelse færdig. Glad for det hele og at min familie havde ventet på mig uden for eksamen. Det var så dejligt, og det gav en sky at svæve på de første dage.
Derefter kom der nogle dage, hvor jeg havde svært ved at koncentrere mig. Jeg åbnede med en panisk følelse min computer uden at det havde noget formål. Det var svært at være i nuet, og svært at være der hundrede procent for min familie. Mine følelser sad også noget ude på tøjet og tårer var ikke langt væk.
Jeg havde slet ikke forventet en sådan reaktion, men må nok bare erkende, at jeg har presset mig hårdt og måske lige hårdt nok i slut spurten til mit speciale.
Nu er der så gået en måned (i morgen helt præcis) og nu kan jeg slappe rigtig af, jeg nyder bare at være hjemme og nyder, at der ikke er nogle planer. Jeg gør selvfølgelig som altid og booker vores dage op med besøg små ture og ting der skal ordnes. Det er ikke altid familien kan følge med ;)
Ellers er denne sommer planlagt i Danmark, der skal besøges slotte, familie, parker, forlystelser og bare fiskes og grilles. OG JEG ELSKER DET!
Så du Danske sommer jeg ELSKER dig, og i år kan du ikke svigte mig.
Efter sommer skal jeg tumle med arbejdsløshed, jobsøgning, afslag og helt nye familierutiner med en datter, der skal starte i børnehave. Lige nu vil jeg bare nyde sommeren, min familie og vores gode dage sammen.
I morgen tager jeg og ungerne et smut med min mor til Voergaard slot til middelalder dage, mens min dejlige mand ordner ting til min lillebrors svendegilde på lørdag.
Klem og god sommer L.

Ingen kommentarer: